Kabul Ediyorum
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Aynı zamanda analitik çerezler de kullanıyoruz. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için tıklayınız
×
7/24 DESTEK HATTI: 0850 340 34 34

Müşteri İlişkileri Başvuru Yönetimi

1. Amaç ve Yaklaşımımız :

Koru Sigorta olarak müşterilerimizin beklentilere uygun çözümler bulmak ve başvuruları çözüm odaklı bir yaklaşımla değerlendirerek sonuçlandırmak öncelikli amacımızdır.Tüm başvurular en kısa sürede telefon, sms veya mail ortamında bilgi verilerek çözüme ulaştırılmaktadır.Başvurular sonucunda tespit edilen durumun önlenmesine yönelik çalışmalar yapılarak, hizmet kalitemizin ve memnuniyetin arttırılması önceliğimizdir.Şikâyet başvuruları sürecimiz “ISO10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetim Sistemi” yaklaşımına göre ele alınmaktadır.

2. İletişim Kanallarımız :

Müşterilerimiz aşağıda yer alan iletişim kanallarından Şirketimize ulaşabilmektedir.
Telefon: 0850 340 34 34
Faks: 0216 465 73 55
Posta/Kargo:19 Mayıs Mah. İnönü Cad. Ali İhsan Tüzün İş Merkezi No: 96 Kat: 4-5-6, 34742 İstanbul/Kadıköy/ Kozyatağı

Web form: https://www.korusigorta.com.tr/tr/talep-ve-sikayetleriniz

Sosyal Medya: 

https://www.instagram.com/koru_sigorta/
https://twitter.com/Korusigorta
https://facebook.com/korusigorta/

3. Şikayet Kalite Politikamız :

Şeffaflık: Başvuruların doğru, anlaşılabilir ve kolay bir yöntem ile iletileceği alanlarımız mevcuttur.
Erişilebilirlik: 0850 340 34 34 numaralı 7/24 Destek Hattımız ve diğer kanallarımızdan başvuru alınmaktadır.
Çözüme ulaştırma : Tüm başvurulara en kısa sürede çözüme ulaşmış cevaplar ile geri dönüş yapılmaktadır.
Gizlilik: Tüm veriler Kişisel Verilerin Korunması Kanunu esası ile yasalara bağlı ,gizlilik prensibi ile yönetilmektedir.
Müşteri Odaklılık: Etkin, ve uygulanabilir çözümler sunarak, kaliteli hizmet odağı ile müşteri ihtiyaçlarını karşılamaya özen gösterdiğimiz yaklaşımımızdır.
Hesap Verebilirlik: Tüm başvurular kayıt altına alınmaktadır.
Hızlı ve Etkin Çözüm: İhtiyaçlarınız doğrultusunda hızlı ve etkin çözümler üretilmektedir.
Profesyonellik: Size en iyi hizmeti sunabilmek için uzman şikayet yönetim kadrosu ile çalışılmaktadır.

4. Çözüm Sürecimiz ve Raporlanması

Tarafımıza ulaşan her başvuru müşteri odaklı bir yaklaşımı benimseyerek, tarafsız, hızlı ve etkin çözümler ile yürütülmektedir. Müşterilerimize en iyi hizmeti verebilmek ve müşteri beklentilerini en yüksek düzeyde karşılamak hedeflerimiz arasındadır. Müşterilerimizin, Şirketimize ulaşabilecekleri tüm kanallar yukarıdaki gibi olup, bu iletişim kanallarından tarafımıza başvurular alınmaktadır.

• İletişim kanallarımızdan Şirketimize ulaşan şikâyetler, şirketimiz başvuru yönetim sistemi üzerinde elektronik ortamda kayıt altına alınmaktadır.
• Başvuru kayıt altına alındıktan sonra, başvuru sahibine, başvuru numarasını da içeren bir sms ile bilgilendirme yapılır.
• Kayıt altına alınan başvuruların kontrolü yapılarak, gerekli olması haline başvuru sahibi ile görüşülmektedir.
• Başvuru konusu tespit edilip, ilgili departmana yönlendirme sağlanır ve gerekli görüşmelerin yapılması sonrasında süreç tamamlanır.
• Sürecin tamamlanması sonrası başvuru sahibine çözümlenen sonuç ile ilgili sms, telefon veya e-mail ile bilgilendirme yapılmaktadır.
• Şirketimize ulaşıp kayıt altına alınan tüm başvurular sistem üzerinde aylık periyodlarda raporlanmaktadır. Aynı zamanda tüm departmanlar Şirketimizin raporlama portalında, gelen tüm başvuruları takip edebilmektedir.

HIZLI ERİŞİM

0850 340 34 34

numarasından iletişime geçebilirsiniz