Güvenli satış yapmanıza imkân sağlayacak yeni bir sigorta ürünü ile tahsilat ve istihbarat yükünüzü üzerinizden alıyoruz!
Perakende sektörüne canlılık getirecek Fatura Güvence Sigortası ile nihai tüketiciye satış yapan mağazaların güvenle büyümesini sağlayan ürünümüz, mağazaların tahsilat ve istihbarat yükünü üzerinden alarak müşterilerinin borçlarını ödeyememe durumlarında poliçede belirtilen teminatlar ile müşteri yerine geçerek mağazaya kalan alışveriş tutarlarını ödemektedir.
Poliçede belirtilen sebeplerden bir hasar meydana geldiğinde 7/24 hizmet veren 0850 205 56 78 veya 0216 465 73 53 nolu çağrı merkezimizi bilgi alabilirsiniz.
Hasar dosyasının açılabilmesi için;
Aşağıda belirtilen evrakların 19 Mayıs Mah. İnönü Cad. Tüzün Plaza no:96/4-5-6 Kozyatağı Kadıköy / İstanbul Hasar Grup Müdürlüğü adresine gönderilmesi gerekmektedir.
Hasar durumunda sizden istenecek belgeler:
• Normal şartlar altında riskli ürünlerde işletmelerin müşteriyi araştırma süresi ortalama 3 gündür.
• 3 dakikada sonuçlanan araştırma sonrasında müşteri kaybı yaşanmaz.
• Ürün müşteriye 3 dakika içinde teslim edilir.
• Bu süreçte elimizdeki verilere göre 2016 ilk çeyreğinde tüm açık hesap satışlarını sorgulayan firmaların, satış ciroları en az 15% oranında artış gösterdiği gözlenmiştir.
• Vergi levhası
• İmza Sirküleri
• Firma sahibi ve varsa ortakların kimlik fotokopileri
• Faaliyet belgesi
• Ticaret sicil gazetesi
Ek bilgiler
• Şubelerin isim/adres/telefon numaraları.
• Yetkili isim/telefon numarası.
Her bir şube için Taxit® sistemini kullanacak kullanıcı isim/cep telefonu/mail adresi bilgileri